tirsdag 12. januar 2016

Forandring fryder har jeg hørt...

Jeg har sååå lyst til å gjøre om på hjemmesiden min. www.bokstaven.net har vært urørt i flere år nå, så mange faktisk at jeg nesten ikke tør å tenke på det. Ikke bare er informasjonen utdatert, men jeg føler at jeg trenger en freshere look, litt mer 2016 liksom, og som fungerer både på datamaskiner og smarttelefoner.

Jeg må innrømme at selve arbeidet med å lage den nye hjemmesiden så smått er påbegynt. Det er mulig denne bloggen blir flyttet over i den nye hjemmesiden for jeg tror det går, ellers legger jeg inn en link og så kan nye blogginnlegg legges inn der etterhvert. Jeg vil selvsagt holde dere oppdatert når dette skjer.

Det er utrolig hvor fort tiden flyr når jeg tenker meg om. Jeg startet foretaket mitt i november 2003. Jeg husker faktisk når foretaket fylte 10 år. Jeg holdt faktisk kurs i kalligrafi på Folkeuniversitetet øst den kvelden og da jeg kom hjem åpnet jeg en hvitvin eller prosecco. Jeg husker ikke helt, men den inneholdt promille og jeg hadde en sjokolademuffins til. Fin markering av jubileet. Logoen min har vært den samme hele tiden. Jeg blir ikke lei den faktisk. Det er mitt varemerke så og si. Den er litt røff kanskje med små skavanker som kanskje bare jeg ser, men den ga det utrykket jeg ønsket den gang jeg lagde den. En klar sammenheng med det jeg driver med, nemlig bokstaver og bøker, håndlaget og til dels grafisk fremstilt.

Jeg håper jeg får skapt en brukervennlig hjemmeside som kan vise tydelig de arbeidsoppgavene jeg kan utføre. Jeg gjør jo alt fra reparasjon av bøker, til å skrive på bordkort, diplomer, holde kurs, designe monogrammer og logoer. You name it!

Så, nå har jeg kastet ut denne informasjonen. Nå gjelder det å følge opp for nå har jeg jo fortalt det til alle dere som leser dette innlegget her. Det forplikter på en helt annen måte enn om jeg surrer rundt med ideene i hodet. Ønsk meg lykke til og gled dere! Dette kommer til å bli bra :)



Ingen kommentarer: