torsdag 29. mai 2014

Going down memory lane...

Jeg driver og sorterer og rydder fremdeles på verkstedet og det er utrolig mye morsomt som dukker opp og som jeg ikke visste at jeg hadde tatt vare på. Skatter fra flere tiår tilbake. Noe får meg til å le, noe får jeg tårer i øynene av å se...

Jeg har funnet biter av vellum og forskjellige duppeditter jeg i sin tid har tenkt å bruke i forskjellige prosjekter jeg har planlagt. Kom også over en diktbok av Pablo Neruda og en setning grep meg...

"I want to do with you what spring does with the cherry trees." Noen få ord kan få tankene til å vandre og man får så mange følelser inni seg. Sånt gleder meg.

Jeg kom også over teksten jeg hadde hengt opp på Graduation Exhibition på Roehampton Institute i 1999. Ikke visste jeg da hvor rett jeg hadde når det gjelder dette med verkstedet mitt. Jeg oppnådde det jeg drømte om og nå som jeg rydder og har oppgradert hele verkstedet kommer dette til å bli ennå bedre. Snart kommer bataljonen fra Tyskland og Italia også for å holde kurs! Ønsker alle en super langhelg...jeg får rydde videre :)


Ingen kommentarer: